У питању је фишинг превара (покушај крађе података грађана) чија су мета корисници апликације Воцап и неких сајтова за купопродају.
Преварне поруке које корисници добијају садрже линк ка лажној страници "Пост Експрес" услуге, која није у власништву ЈП "Пошта Србије", а на којој се тражи уплата новца путем платних картица.
"Истичемо да ни 'Пошта Србије', ни 'Пост Експрес' не комуницирају са грађанима на овај начин и саветујемо им да буду додатно опрезни, да не отварају линкове у примљеним порукама и да не уносе своје податке", саопштено је из ЈП "Пошта Србије".
У склопу мера које предузима на спречавању и откривању преварних активности, "Пошта Србије" обавестила је и МУП Србије - Одељење за високотехнолошки криминал како би предузели мере на откривању починилаца овог кривичног дела.
У циљу едукације и помоћи грађанима Србије, уколико постоје било какве недоумице, Контакт-центар ЈП "Пошта Србије" чији су бројеви телефона 0700 100 300 и 011 3607 788, стоји на располагању радним данима од 8 до 20 часова и суботом и недељом од 8 до 15 часова, пренео је Б92.