Туристичка организација Србије је у својим промотивним и маркетиншким активностима које имају за циљ повећање броја туриста у Србији предвидела стављање још већег нагласка на коришћење дигиталних канала промоције, наводи се у техничким карактеристикама тендера.
„Друштвене мреже као што су Инстаграм, Фејсбук, Твитер, Јутјуб и у последње време ТикТок су најистакнутији и најчешће коришћени канали путем којих компаније долазе до циљне публике“, пише у јавној набавци, преноси Нова економија.
Обавезе понуђача су да за потребе реализације кампање у наредних годину дана ангажује 40 инфлуенсера из Србије, Хрватске, Црне Горе, Босне и Херцеговине, Северне Македоније, Румуније, Грчке, Словеније и Бугарске.
Понуђач мора и да гарантује да ангажовани инфлуенсер неће промовисати неки други бренд у оквиру садржаја који креира за потребе наручиоца.