Завршетком те деонице већ од следеће године туристи ће моћи да избегну кањон Мораче, а пут се асфалтира у три слоја дебљине седам плус седам плус четири центиметра и ради се од полимер модификованог битумена, преноси РТС.
Завршено је око 93 одсто радова на тој траси која би требало да буде пуштена у рад крајем ове године.
„Јесте грандиозан објекат, али уз примену савремене технологије дошли смо до краја посла, изузетно тешког посла“, рекао је главни инжењер моста Душко Роновић.
Уграђено је 950 тона асфалта, чиме се радови на приоритетној деоници ауто-пута од Смоковца код Подгорице до Матешева код Kолашина убрзано приводе крају, преноси Танјуг.
„’Бемакс’ је на овој деоници пута извео седам мостова укупне дужине 1,85 километара. Мост Мрке, Ðуровићев лаз, Ратков лаз, Лутово, Суловара, Kркор и Прељубовца и два надвожњака то су Kиселица и Белев Бријег“, наводи Вељко Kовачевић из „Бемакса“.
Главна деоница ауто-пута Бар-Бољаре дужине 41 километар требало би да буде завршена до 30. новембра ове године, саопштило је црногорско Министарство капитаних инвестиција.
Приоритетну деоницу од Смоковца код Подгорице до Матешева на северу државе гради компанија ЦРБЦ из Kине, цена градње је 809 милиона долара, за шта је Црна Гора подигла кредит код кинеске „Ексим“ банке.