Највеће тржиште Телеграма је Индија, са приближно 22 одсто укупних инсталација Телеграма, саопштила је приватна компанија Сензор Тауер која се бави истраживањем апликација, преноси „Теккранч“.
„Индију прате Русија и Индонезија, које представљају око 10 и 8 одсто свих инсталација. Инсталације апликације убрзале су се 2021. године, достигавши око 214,7 милиона инсталирања у првој половини 2021. године, што је 61 одсто више у односу на прошлу годину у односу на 133 милиона у првој половини 2020. године“, додаје се.
Телеграм, који је раније ове године прикупио више од милијарду долара, петнаеста је апликација у свету која је преузета милијарду или више пута. Друге апликације на листи укључују Воцап, Месинџер, Фејсбук, Инстаграм, Снепчет, Спотифај“, Нетфликс.
Канал Спутњика Србија на „Телеграму“ можете пратити на следећем линку