Компанија је објавила на свом блогу да ће нова мера бити примењена и на Јутјубу, који је прошле недеље најавио опсежно сузбијање дезинформација о вакцинама. Из Гугла су саопштили да се Јутјуб садржаји са „лажним тврдњама о климатским променама“ тако неће моћи да се монетизују.
„Све више наших оглашивача и медијских партнера обратило нам се директно изразвши забринутост због огласа који се објављују поред њихових, а промовишу нетачне тврдње о климатским променама. Оглашивачи једноставно не желе да се њихови огласи приказују поред таквог садржаја“, наводи Гугл, а преноси агенција АП.
Новим мерама ће се „забранити рекламирање и монетизација садржаја који је у супротности са установљеним научним консензусом о постојању и узроцима климатских промена“, наводи се у Гугловом блогу.
Ограничења ће бити уведена на садржаје у којима се климатске промене називају обманом или у којима се негира да су емисије гасова са ефектом стаклене баште и људске активности допринеле дугорочном загревању земље.
Из Гугла су објаснили да ће користити аутоматизоване алате и људе рецензенте за спровођење нове мере када она ступи на снагу у новембру.
Ова компанија, један од два доминантна играча у глобалној индустрији дигиталних огласа, прошле године је зарадила 147 милијарди долара прихода од огласа.