Са планом да почне са радом 2022. године, Блумберг Адриа ће пружати пословне и финансијске вести, анализе и податке путем телевизије, штампаних и дигиталних медија као и мобилних и друштвених мрежа, наведено је у саопштењу Блумберг Адриа, преноси Танјуг.
Блумберг Адриа ће користити снагу 2.700 новинара и аналитичара из Блумберг њуз из 120 земаља и створити извор вести који ће комбиновати локално извештавање са опсежним покривањем привреда и тржишта широм света.
Састојаће се од преведеног Блумберг њуз садржаја, као и сопствених извештаја, произведених у специјализованим уредничким центрима у Београду, Загребу, Љубљани, Сарајеву и Скопљу.
„У Блумберг Медиа, одлучни смо да изградимо водећу мултиплатформску, глобалну медијску компанију за бизнис и финансије, пружајући поуздан садржај заснован на подацима“, рекла је глобална директорка Блумберг Медиа Дистрибјушн Су Канг.
Додала је да Блумберг Адриа проширује њихово глобално присуство на нову публику у југоисточној Европи која тражи врхунске, глобалне пословне вести које ће им помоћи да остану информисани.
Генерални директор Телекома Србија Владимир Лучић је рекао тим поводом да је у пословном свету који се мења незабележеном брзином, доступност релевантних, тачних информација и независних стручних анализа од пресудног значаја за доношење добрих пословних одлука.
„Блумберг је већ дуго синоним за поуздане пословне информације и узбуђени смо што ћемо кроз стварање Блумберг Адрије сарађивати са Блумберг Медијом, како бисмо у Србију и на регионално тржиште донели тачне и поуздане пословне вести“, рекао је Лучић.