Очекује се да систем буде направљен 2022. године, наводи се у саопштењу.
Прецизирано је да до неконтролисане ротације хеликоптера улево углавном долази у фазама лебдења, приликом полетања и слетања, током лета на малим висинама, приликом лета малом брзином и у режимима који захтевају максималну снагу мотора.
Узроци обрнуте ротације су нарушавање трансмисије и неисправност репног мењача што доводи до честих несрећа.
Како је рекао генерални директор компаније Сергеј Бабуров, постоје технике пилотирања које омогућавају да се хеликоптер извуче из вртложног прстена, међутим стручњаци желе да за безбедност хеликоптера не буде одговоран само пилот, него и систем летелице. Претпоставља се да ће систем упозорити пилота када премаши ограничења прописана летачким протоколом.