СРБИЈА

Српску мисицу која је показала двоглавог орла враћају у Србију

Весна де Винча, власница агенција Miss Yu која годинама организује и учествује Изборе за мис Србије, огласила се након што је у јавност испливала фотографија наше мисице која показује двоглавог орла, симбол тзв. велике Албаније.
Sputnik
"Били смо огорчени у компанији када смо виделу ту објаву на интернету, фотографију која је заиста мало је рећи дискутабилна. Одмах смо звали Валентину јер нас је наравно интересовало објашњење и контекст тог догађаја. Валентина је скрхана, несрећна због како каже своје лакомислености, а у ствари деконцентрисаности, што је главни разлог да покаже оно што никада не би показала. Одмах је написала извињење и објашњење на свом Инстаграму. Предложили смо као матична компанија да се повуче са овог такмичења пре финалне вечери која треба да буде 31. октобра. О свему томе ћемо прецизирати са власником и продуцентом Miss Interkontinental", рекла је Весна де Винча.
Подсетимо, на друштвеним мрежама појавиле су се фотографије српске мисице Валентине Петровић, која се сликала са мисицама Албаније, Црне Горе и тзв. Косова, где су све четири девојке показале албанског двоглавог орла.
Српска мисица у објави на Инстаграму објаснила је да није имала никакву лошу намеру и да се фотографисала "у налету еуфорије", пренео је Блиц.
"У налету еуфорије поводом журке била сам позвана да се фотографишем, великом брзином сам стала поред девојака и оне су ми у еуфоричној брзини наместиле руке како да станемо. Нисам имала никакву лошу намеру, то је био тренутак непромишљености и глупа спонтаност. Желим да се извиним припадницима своје нације, народу са Косова и Метохије, мојој компанији, породици који су збуњени због настале фотографије и моје непромишљености и упадања у замку. Ја волим и бодрим своју државу" између осталог је написала Валентина.
"Донела сам одлуку да од организатора тражим дозволу да напустим такмичење и тим чином олакшам себи притисак који тренутно носим. Баш се кајем, али просто се све непромишљено десило", написала је Валентина.
Коментар