Његов креатор га је створио како би радио на било ком гориву које гори, чак и стварима лошег квалитета како би дизел-мотор могао да се користи у деловима света који нису додирнути индустријском револуцијом, преноси портал е-капија.
Ово уједно значи, барем у теорији, да дизел мотори могу да раде и на другим опцијама које нису штетне као дизел.
Иако ово нису широко заступљена решења, постоје одређене ствари које могу да замене дизел-гориво.
Биодизел
Ово је генерички назив за дизел-гориво које је направљено из природних извора који не укључују компоненте базиране на нафти.
У питању може да буде биљно уље, па чак и животињске масти које су прерађене тако да могу да се користе као гориво.
Неки од најбољих извора су уљана репица и палмино уље, али може да послужи сваки принос богат уљем.
Уље може да буде мешано са регуларним дизел-горивом или коришћено самостално.
Међутим, ово није савршена база јер не може да се складишти као дизел и губи своју корисност након осам месеци.
Коришћено биљно уље
Рециклирано уље за кување у основи спада под биодизел категорију. Међутим, оно је другачије јер му није потребан сопствени процес производње.
Не само да штеди енергију да се направи, већ је и знатно еколошки прихватљиво.
Додуше, не можете само да испразните уље из фритезе у резервоар.
Уље прво мора да прође филтрацију како би се уклониле све нечистоће и потребно је додати одређене хемикалије за моторе како би радили како треба.
Заправо, мотор који ради само на уљу за кување мора да има уграђен грејач горива негде јер би у супротном могло да дође до загушења система.
Диметил-етар
Ово је гас који може да се нађе као састојак у спреју за косу, али његова употреба иде даље од тога.
Доказано је да може да буде гориво за моторе са компресованим паљењем уз минималне модификације.
Притом, побољшава емисије дизел-мотора јер елиминише емисије штетних честица, а истовремено не смањује перформансе мотора.
Друга важна помињања
Горенаведена горива највише обећавају, али нису једина опција за покретање дизел-мотора.
Бутанол се такође помиње у појединим истраживањима, али га је тешко користити самостално и потребно је да буде комбинован са стандардним дизелом у одређеним пропорцијама како би радио.
Етанол такође може да се користи, али га је исто тако потребно мешати са другим горивом како би горео и постигао потребну лубрикацију. Ипак, може да чини 15% мешавине горива.
Гориво направљено из алги се такође налази на листи алтернатива које обећавају.
Наводно, неке врсте микроалги су одличне у производњи уља. А остатак процеса је у основи исти као и процес за прављење регуларног биодизела.