Како су пренели страни медији, одлука је пала да би се, после пандемијског бума, проширило пословање на Европу.
Ради се о трансакцији вредној седам милијарди евра, а која ће „Дордешу“ омогућити да изађе на 22 европска тржишта, укључујући Немачку, Данску, Шведску, Хрватску и - Србију.
Шта то значи за кориснике „Волта“ у Србији?
На основу изјаве из те компаније, одговор на ово питање је - ама баш ништа.
„Ово не утиче на „Волт“ у Србији, Волт остаје Волт. Корисници у Србији ће као и до сада моћи да уживају у добро познатој апликацији, сјајној понуди, плавим куририма и брижној корисничкој подршци“, поручили су за Б92 из компаније.
На питање колики број људи у Србији заправо користи ову апликацију није стигао прецизан одговор, али је, према њиховој изјави, тај број свакако у порасту.
"У којој мери су корисници у Србији задовољни апликацијом и услугом, која се неће мењати, сведочи баш податак да корисничка база расте из месеца у месец и да све већи број људи своје поверење у вези са поручивањем оброка и кућних потрепштина поклања баш апликацији „Волт“, навели су у компанији.
Како подсећа Ројтерс, „Волт“ је почео да послује 2015. године у Хелсинкију, да би се после проширио по Европи и Азији, стварајући мрежу од више од 30.000 партнера међу ресторанима и малопродајним фирмама.