„Еберхард је убедљиво најгора особа са којом сам икад радио. С обзиром на број људи са којима сам радио током година, то заиста нешто говори“, написао је Маск.
Тврди је да је инвеститор и предузетник из Силицијумске долине скоро уништио „Теслу“ због лоших управљачких одлука и отпуштања талентованих људи. Маск га је такође оптужио за велику грешку и разрађену обману о реалној цени и распореду електричног аутомобила „Тесла родстер“.
Мартин Еберхард је суоснивач „Тесле“ са Марком Тарпенингом 2003. и наводно је играо активну улогу у раном развоју компаније пре учешћа Илона Маска. Еберхард је напустио компанију 2007. године због неизвесних околности.
Он је уклоњен са места генералног директора, што је одлука коју је донео Теслин одбор директора, на челу са Илоном Маском. Тада је компанија саопштила да је од Еберхарда затражено да пређе „из одбора директора и извршног менаџмента компаније у саветодавни одбор”. Исте године је напустио компанију потписавши споразума о међусобном неомаловажавању (споразум који ограничава запосленог или послодавца да дају омаловажавајуће коментаре једни о другима).
Он је 2009. године поднео тужбу против Илона Маска тврдећи да га је предузетник избацио из компаније, јавно омаловажио и угрозио „Теслину“ финансијску ситуацију. Случај је решен ван суда и обојица су добила дозволу да се назову суоснивачима компаније, наводи „Фокс њуз“.
Мартин Еберхард је Маскове коментаре назвао кршењем „Теслиног“ споразума о међусобном неомаловажавању. „Упркос његовом кршењу уговора, ја ћу се уздржати од тога“, рекао је за „Бизнис инсајдер“.
„Када су одбору представљени докази о Еберхардовој превари и страшном стању компаније, сви чланови одбора, укључујући и оне које је он именовао, једногласно су гласали да га отпусте у августу 2007“, написао је Маск.
Мартин Еберхард је Мускове коментаре назвао кршењем „Теслиног“ споразума о међусобном неомаловажавању. „Упркос његовом кршењу уговора, ја ћу се уздржати од тога“, рекао је за „Бизнис инсајдер“.
Извршни директор највреднијег светског произвођача аутомобила рекао је да размишља о стварању подкаста у ком би објаснио шта се догодило у „Тесли“ у раним данима компаније, преноси међународни Спутњик.