Осим тога, уколико је аутомобил сребрне боје он губи 25 одсто, златни око 23 одсто, црвени 11 одсто, плави 10 одсто и на крају зелени тек једанодсто.
„Можда је црвена одличан избор за „ферари“, али ако купујете пословну лимузину попут „фолксваген пасата“ или „бе-ем-ве“серије 5, та боја је неприкладна, односно донеће вам главобоље при продаји“, наводе у најпознатијој немачкој платформи за продају половних аутомобила Мобиле.
Нећете погрешити ако купите наранџасто возило јер она доноси око пет одсто вишу цену од просека при продаји возила, још су бољи избор бела са шест посто, црна са 10 посто, сива са 10 посто и жута са 13 посто. Са ове платформе су приметили да се исти аутомобили са живописнијим бојама много мање гледају на интернет огласима него они са неутралнијим бојама попут сиве или црне.
Ови стручњаци упозоравају да приликом куповине ипак увек имате на уму да боја мора одговарати класи аутомобила, односно просецима - ако желите добро да продате половно возило. Избегавајте и боје у тренду, које су у моди неко време, али брзо ће постати трн у оку, пише Магазин новости.