На ова питања у разговору за Спутњик а у дану када се навршава 30 година од Меркјуријеве смрти — одговара рок критичар Петар Јањатовић.
Шта је све успео да преради кроз цитате и копије на својим радовима у жељи да успостави дијалог са уметничком прошлошћу од праисторије до поп-арта, дослeдно стварајући — од средине осме деценије 20. века до данас — јединствено и препознатљиво дело, питамо академика Душана Оташевића, уметника чији су радови изложени у београдској галерији „Рима“.
Зашто сматра да човеку данашњице није комотно у свету и да је више него икад на великом губитку, за Спутњик објашњава Милош Латиновић, директор Битеф театра и аутор романа „Дугодневица“, недавно објављеног у издавачкој кући „Вулкан“.
О Фестивалу ауторског филма који је синоћ свечано отворен у Београду, о овогодишњој селекцији, али и о многим изазовима који стоје пред овако дуговечним и реномираним фестивалима разговарамо са Игором Станковићем, директором ФАФ-а и са уметничким директором Срђаном Вучинићем.
Да ли се осећа као звезда, будући да се готово истовремено пред публиком појављују његова тек објављена књига „Онамо намо“ и документарац „Матија“ редитеља Пурише Ђорђевића — открива академик и песник Матија Бећковић.
Шта се дешава у касарни у Кремнима у јулу 2000. године, неколико месеци пре пада Слободана Милошевића, како изгледа потрага за оригиналним списима креманског пророчанства око којих постоје бројне теорије и мистификације и ко су његове најпознатије жртве — нека су од питања за госта „Орбите културе“ др Александра Гајића чији је роман „Креманска стража“ недавно објављен у издању куће „Лагуна“.