У тој фабрици се 1964. године појавио модификован „Објекат 167“, који је направљен три године раније. У варијанти са словом „Т“, уместо дизел мотора В-26 од 700 коњских снага постављен је ГТД-ЗТ Омског бироа за израду мотора ОКБ-29 исте снаге. Овај мотор је био погонски агрегат за хеликоптере.
Његова маса је била само 350 килограма, дужина 1.700 милиметара, ширина 640 милиметара и висина 770 милиметара. Температура издувних гасова је била 857 степени. Гарантни рок је 100 сати рада.
С обзиром да је тежина тенка била 36.700 килограма, специфична снага мотора је била 19,07 коњских снага по тони. Максимална брзина му је била 64 километара на сат. Мотор је имао „добар апетит“, могао је да пређе до 211 километара са једним резервоаром, док је обичан „Објекат 167“ могао да пређе 450-500 километара.
Тенк је био наоружан, већ опробаном муницијом на Т-62, топом калибра 115 милиметара У5-ТС „Молот“ (Чекић) са муницијом од 40 хитаца. Поред њега је био и митраљез СГМТ калибра 7,62 милиметара са 2.500 патрона. Нишан је био телескопски ТШ-2 или ноћни ТПН-1, а стабилизатор наоружања „Метеор“.
Труп тенка је имао оклоп од 100 милиметара, куле су биле од 190 милиметара, а посаду су чинила четворица војника.
„Објекат 167Т“ је први на свету тенк који је имао гасну турбину. Његово тестирање је обављено око 1965. године, али није донета одлука о серијској производњи.
Тренутно се примерак уникатног тенка налази у Музеју оклопних возила „Уралвагонзавода“.