„Ово је озбиљно питање за нашу земљу и било би неозбиљно да заузмем било какав став пре него што се заврши студија о процени утицаја на животну средину. Влада неће урадити ништа без завршетка те студије, а осим тога, још 17 институција треба да се изјасни о том пројекту. И онда ће грађани пред собом имати све релевантне податке. Одлуке нећемо доноси без грађана, којима ћемо показати све бенефите и ризике“, рекао је Момировић „Новости“.
Лежиште Јадар у западној Србији, у близини Лознице, откривено је 2004. године и водећи је гринфилд пројекат који припада сектору "Рио Тинто Минерали".
На питање који је тренутно најважнији грађевински пројекат у земљи, Момировић је рекао да их има много.
"Инвестирамо у 10 ауто-путева, у више од 1.200 километара брзих саобраћајница. Градимо најбржу пругу у југоисточној Европи, између Београда и Новог Сада. Ауто-пут ''Милош Велики'' биће најмодернији у овом делу Европе. Ту су и ''Моравски коридор'' и ''Фрушкогорски коридор'' на којем ћемо пробити тунел Иришки венац, најдужи у Србији. Градимо велики број обилазница, око Чачка, Ужица, Горњег Милановца, Пожеге, Свилајнца", додао је Момировић.
Министар је рекао да је циљ да 80 одсто локалних самоуправа у наредних пет година добије сређену канализациону инфраструктуру и постројења за пречишћавање отпадних вода.
"Уложићемо четири милијарде евра и изградићемо око 6.000 канализационе и колекторске мреже и више стотина постројења за пречишћавање отпадних вода. Да будем искрен и личан, џаба нам ауто-путеви и брзе пруге и све друге инвестиције, ако земљу не оставимо чистом за нашу децу", додао је Момировић, пренео је Танјуг.