Србија на Светском сајму у Дубаију приказује своје најиновативније производе – од сектора информационих технологија, па све до пољопривреде. Манифестација траје до маја, а у оквиру ње ће бити организовано више од 150 активности, где ће се представити и српске иновативне компаније, привредни потенцијали, туристичка понуда, традиција, као и креативни ствараоци и научници.
Велики допринос дају мала и средња предузећа која ће се тек опробати на страном тржишту. Управо такви производи, који су са пијачних тезги већ стигли на рафове највећих светских трговинских ланаца, јесу намази од печурака домаће компаније „Шумска тајна“.
Како од идеје намаза од печурака доћи до извоза на страно тржиште? Које су погодности рада из Србије? Како је пандемија утицала на сектор у коме важну улогу игра излагање на сајмовима, који су били отказани? Шта су савети људима који почињу пословање у области пољопривреде? О томе у емисији „Технограм“ говоре Владимир Радовановић, саветник за мала и средња предузећа ПКС и Никола Станишић, оснивач компаније „Шумска тајна“.
„Технограм“ је емисија портала и радија Спутњик коју води Марко Николић. Теме се тичу нових технологија, иновација у различитим областима и успешних бизнис модела.
Eмитује се сваког другог уторка у 21.00.