Велика је промена што ће возачи камиона који ће превозити робу ван својих држава где им је седиште, морати да буду плаћени према минимуму у тој држави.
У пракси, ако возач компаније регистроване у Хрватској буде превозио робу из Немачке за Француску, мораће за то да буде плаћен према минималној сатници у тим државама, пише „Јутарњи лист“. То се, како се додаје, не односи на вожњу из своје у другу државу и назад.
Возачи ће, такође, морати на првом паркиралишту при уласку у другу чланицу Европске уније да региструју прелазак и ставе знак те државе.
Касније током овог месеца ступају на снагу и друга правила, укључујући и ограничени рок у којем возачи камиона могу да обављају делатност у држави ван матичне земље. Циљ ових промена је да се заустави пракса да возачи из Пољске, Румуније или Бугарске возе робу на релацијама између других држава чланица, а знатно мање плате добијају у својим државама.
Ове ће промене, како констатује лист, бити повољније за саме возаче, али ће вероватно утицати на раст цена превоза.