Ауто-куће су франшизе. То значи да купују нове аутомобиле од произвођача и продају их по вишој цени да би остварили профит.
Зато, након што заступници купе те аутомобиле, они им припадају. Не могу тек тако да их непродате пошаљу натраг произвођачу на крају године, пише портал Јутарњег листа.
Да би зарадили, морају да привуку купце да их купе. Ово су трикови које продавци аутомобила користе.
Преместе их на друго тржиште
Постоји неколико опција за заступнике када се њихови аутомобили не продају. Они могу да пошаљу непродате аутомобиле на друго тржиште где би одређени модел могао да буде тражен.
Продају их на аукцијама
Аутомобили се могу продати и на јавним аукцијама. Приликом тога део цене иде аукцијској кући, што значи да заступник губи много новца. Друга могућност је коришћење тих аутомобила као заменских кад људи довозе своје на сервис.
Снижавање цене
Коначна опција је снижавање цена. На крају моделске године, произвођачи аутомобила и заступници желе да се реше "инвентара" да се старији аутомобили не би "такмичили" с новијим моделима.