ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ
Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).
Рајола је потпуно променио изглед светског фудбала својим бриљантним начином преговарања око уговора играча и пословним потезима који су га увели у друштво највећих пословних људи на свету.
Процењује се да је као посредних учествовао у фудбалским трансферима вредним 847,7 милиона долара, а с тим у вези његово лично богатство износило је десет процената од тога, око 84 милиона долара.
Али, ништа није изгледало да ће бити тако у животу детета са рођеним именом Кармине из Салерна, пошто је као једногодишњак одлуком родитеља пресељен у холандски Харлем где је породица отворила ресторан.
Своје младе године Кармине је провео радећи као конобар и перач судова у породичном угоститељском објекту, а истовремено се школовао и тренирао фудбал, али је временом схватио да није толико талентован.
Са двогодишњим искуством студента Правног факултета Мино је одлучио да уђе у менаџерске воде, а после неколико година рада у агенцији Спортс промоушн, основао је своје предузеће и ставио име на мапу трансфером Павела Недведа из прашке Спарте у Лацио.
Низали су се клијенти, низали трансфери, а Мино је своје богатство одлучио да „сертификује“ куповином виле у Мајамију коју је некада користио чувени гангстер Ал Капоне.
Италијански медији су тада писали да је и ту трансакцију Рајола учинио повољном по себе, „због добрих веза са породицом Капоне“, а вила изграђена током '20. година 20. века реновирана је за цену од готово два милиона долара.
Рајола, нажалост, није могао превише да ужива у својој аквизицији – болест је његов живот окончала у 55. години и оставила велику рупу у светском фудбалу, колико год Мино био контроверзна личност, његово име ће бити уписано у историји спорта и бити инспирација за будуће генерације агената, како због могућности преговарања, тако и због „њуха“ за таленте и њихову промоцију.