ЕКОНОМИЈА

Весић: Нићи ће нови Савски мост са шест трака, градимо и градски тунел

Заменик градоначелника Горан Весић изјавио је да ће стари Савски мост бити уклоњен и да ће на његовом месту нићи нови мост са шест трака.
Sputnik
ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ

Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).

Одговарајући на питања новинара, Весић је рекао да су то одлучили грађани гласањем.
„Имаћемо нови мост који ће имати шест трака, четири аутомобилске и две трамвајске, бициклистичке стазе, пешачке стазе. Мислим да је за Београд много боље да има нови мост, јер то омогућава да се растерете Бранков мост и Газела. Истовремено са тим мостом, ми градимо и градски тунел, јер тај мост има смисла само са тим тунелом“, поручио је Весић, преноси Танјуг.
Појаснио је да је то тунел који почиње код Економског факултета и завршева се скоро код Панчевачког моста у Булевару Деспота Стефана.
„Тај тунел и мост ће растеретити саобраћај у центру града скоро за 12 одсто, значајно ће смањити загађење и мислим да има много разлога да се гради тај мост“, тврди Весић.
Додаје да мост који постоји има две траке којим иду трамваји и аутомобили, а да асфалт пропада сваких неколико месеци јер се налази на челичној подлози.
Заменик градоначелника наводи да ће стари Савски мост бити премештен у Парк на Ушћу и да ће бити претворен у модеран простор, пун ресторана, са видиковцем.
„Знате да смо уложили више од осам милиона евра у уређења Парка на Ушћу по пројекту једног од највећих архитеката за јавне површине Јана Гела, а сада је неопходно да се тај парк додатно обогати“, поручио је Весић.
Додаје и да ће се градити седам нових мостова: на Ади Хуји, Винчи, нови Савски мост, два моста у функцији БГ воза, између Сурчина и Обреновца и један у центру града и два пешачко-бициклистичка моста Нови Београд-Ада Циганлија и Земун-Лидо.
На питање новинара зашто није отворена пасарела код Аде Циганлије, Весић је одговорио да то треба питати инвеститора - компанију Ада Мол.
"Они су тражили да изграде пасарелу и ми смо само дали дозволу. Они морају да реше све проблеме које имају према закону, то јест да споје парцеле како би се пасарела безбедно отворила. То није питање за мене већ за руководство те компаније", поручио је Весић.
Коментар