ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ
Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).
Ферстапен је трку стартовао са трећег места, иза двојице возача Ферарија Шарла Леклера и Карлоса Саинца млађег, али је спектакуларним маневром успео да преузме прву позицију, постави најбржи круг и стигне до прилике да освоји 26 поена.
Ферстапен је возио без икакве задршке, али је извесно да су други возачи могли да потпадну под притисак опасности по себе због удеса који је дан пред трку доживео Естебан Окон.
На први поглед безазлено, али Окон је касније рекао да је осетио ударац силе од 51Г, што значи 51 пут силу већу од своје тежине.
„Неприхватљиво је заиста, није требало да се деси тако велики ударац. Раније се жалио Карлос Саинц и није било промена“, навео је Окон.
Дан раније Саинц је излетео са стазе и доживео удес који га је помало шокираи.
„Рекао сам им, такав удес, у другој брзини није требало толико да боли. Осећао сам бол у врату, рекао сам им да поставе заштиту јер је бетонски зид веома тежак. Никада нећу схватити то што раде“, истакао је Саинц.
Током трке веће последице су пуком срећом избегли Пјер Гасли и Ландо Норис, точкови њихових болида су се дотакли и Норис се вртео по стази – добром реакцијом успео је да не удари у банкине и тиме спречи додатну штету.
Али, возачи генерално нису задовољни условима у Мајамију и то је рекао возач Ред Була Серхио Перес.
„Подлога је смејурија. Правићемо грешке јер смо стављени у ситуацију да правимо грешке“, истакао је Перес.
У таквим околностима најбоље се снашао Ферстапен и смањио је разлику у генералном пласману у односу на Леклера, сада има 85 поена, 19 мање од возача из Монака.