ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ
Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).
Приход од дигиталног оглашавања је оно што већину интернет услуга чини бесплатним за коришћење, а да би компаније знале коме да пласирају одређени оглас, прикупљају њихове податке.
Подаци се деле између брокера који делују у име оних који желе да постављају огласе, у стварном времену, док се веб-страница учитава испред некога ко је посећује. Сами брендови у рекламама нису укључени у тај процес.
Ти подаци садрже информације о уређају на којем се страница учитава, неке појединости о томе где се тај уређај налази и друге информације као што су претходно посећене веб-странице и њихов предмет.
Све се то догађа аутоматски, у делићу секунде, и представља мултимилионску индустрију.
Како преноси портал „Зимо“, бројке у извештају Савета не укључују резултате од два највећа технолошка дива који се финансирају од прихода од оглашавања — „Мете“ и „Амазона“.
Иначе, Ирски савет за грађанске слободе је покренуо неколико судских спорова против индустрије која се бави дигиталним оглашавањем, али и против Европске комисије за заштиту података. Наиме, сматрају да се оваквом праксом дигиталног оглашавања крши приватност корисника, јер нико никада није изричито пристао на ову праксу.