Компанија је чак креирала виртуалну локацију под називом ,,Nth floor”. Компанија прецизира да ће се на тој локацији запослени дружити и учествовати у импресивним искуствима учења. Accenture је тренутно у процесу набавке 60.000 ВР наочала у више земаља.
“Metaverse Continuum” помоћи ће да се клијенти упознају са метаверзумом и да унапреде стратегије, искуства и операције у овој области, преноси Блиц.
У циљу да помогне у транзицији пословања користећи нове технологије, компанија је покренула “Metaverse Continuum Group” коју води Пол Даферти, извршни директор Групе и главни технолошки директор.
Компанија је почела да тражи нове начине сарадње и укључивања након две године пандемије. Међутим, многи запослени настављају да раде на даљину.
У недавном извештају који је компанија објавила под насловом „Упознајте се у Метаверзуму: Континуум технологије и пословног преобликовања искуства“ наводи се да међу 4.600 технолошких и пословних лидера, 71 посто верује да ће метаверзум имати позитиван утицај на њихову компанију. Чак 42 посто верује да ће направити велику трансформацију.
Компанија наводи да клијенти прихватају нови начин комуникације
Иначе, Accenture има 40 клијената који су укључени у метаверзум. Произвођач чоколаде ,,Марс”, на пример, сарађује са компанијама Accenture и Microsoft како би помогао у дигитализацији свог ланца снабдевања прихватањем концепта дигиталних близанаца.