„Ер Србија“ је саопштила да је највећи број путника са тих летова већ збринут, преусмеравањем на касније или алтернативне летове, а надлежне службе „Ер Србије“ непрекидно раде да би се пружила неопходна подршка и преосталим путницима.
За све то време, „Ер Србија“ се труди да се за путнике обезбеди освежење, као и правовремено информисање, саопштено је из те компаније.
Компанија, како је саопштено, ангажује и додатне ресурсе да би се унапредила подршка путницима.
„У овом тренутку, ситуација у путничком авио-саобраћају у целој Европи оптерећена је великим изазовима, који се пре свега односе на последице двогодишње кризе услед пандемије вируса корона, те последична ограничења у путовањима и велико смањење тражње“, објашњавају у „Ер Србији“.
Сви сектори путничког авио-саобраћаја у Европи, од одржавања авиона, преко земаљског опслуживања, аеродрома, до авио-компанија, суочавају се сада са, како је наведено у саопштењу, изузетним сезонским растом тражње с једне стране и релативно ограниченим ресурсима са друге, укључујући и мањак људства.
„Путнички авио-саобраћај је високо-повезана индустрија, тако да кашњење и одлагање у било ком њеном сегменту нужно доводи до даљих фазних кашњења и потенцијалних отказивања летова“, наводи „Ер Србија“.
„Ер Србија“, као саставни део европског путничког авио-саобраћаја, такође се суочава са сличним изазовима, наводи се у саопштењу, преноси Танјуг.