У обраћању на једном догађају немачког Удружења индустрије БДИ у уторак, Линднер је рекао да ће и даље бити тржишних ниша за моторе са унутрашњим сагоревањем, да је предложена забрана погрешна и да влада неће пристати на тај европски закон, преноси Ројтерс.
У настојању да се смање емисије гасова који загревају планету за 55 одсто до 2030. године у односу на нивое из 1990, Европска комисија је предложила стопроцентно смањење емисије ЦО2 из нових аутомобила до 2035. То значи да од тада не би била дозвољена продаја возила с моторима са унутрашњим сагоревањем.
Посланици Европског парламента подржали су тај предлог овог месеца, уочи почетка преговора са земљама чланицама ЕУ о коначној верзији закона.
Линднер, члан странке Слободних демократа, која дели власт са Социјалдемократама и Зеленима, рекао је да ће Немачка ипак и даље бити водеће тржиште у региону за електрична возила, преноси Танјуг.