„Мост ће повезивати Ковиљ и Петроварадин у дужини од 1,7 километара, и биће један од најважнијих објеката на коридору, уз тунел кроз Фрушку гору у дужини већој од 3,5 километара“, изјавио је Мировић.
Према његовим речима, овај пројекат је изузетно важан за Нови Сад, Ириг и Руму јер је та деоница са око 900 камиона и 10.000 возила дневно једна од најоптерећенијих када је реч о државним путевима у Србији.
Говорећи о изградњи брзе пруге Нови Сад – Суботица, Момировић је навео да Влада Србије има циљ да се што пре заврши ова важна инвестиција, уз очување нашег културног наслеђа на археолошким налазиштима на 11 километара пруге на локацијама у Новом Саду, Врбасу и Суботици.
Вучевић је нагласио да нико није могао да замисли да се истовремено граде два нова моста на Дунаву у Новом Саду и да се пројектује трећи, пешачко-бициклистички мост, што ће омогућити да се квалитет живота у граду промени набоље. Нови транзитни мост биће, према његовим речима, најбржа веза између ауто-путева Е70 и Е75 који ће растеретити саобраћај кроз Нови Сад, преноси Нови Сад.
Директор „Коридора Србије“ Александар Антић изјавио је да је ово кључни развојни пројекат који је добио подршку председника Републике и да није значајан само за Нови Сад, већ и за целу земљу. Према његовим речима, са ауто-путем и брзом саобраћајницом Рума-Шабац-Лозница, имаћемо око 120 километара модерних путева са мостовима на Дунаву и Сави, са два тунела од којих ће Иришки венац бити најдужи у Србији.
Мировић је одржао и радни састанак у Покрајинској влади на којем је било речи и о радовима на траси брзе пруге Нови Сад – Суботица, где се налазе археолошки локалитети, као и о изградњи пешачко-бициклистичке стазе између Петроварадина и Беочина.
На састанку је представљен пројекат изградње бициклистичко-пешачке стазе у дужини од 17 километара од Петроварадина до Беочина. Пројектно решење обухвата и јавну расвету, хортикултурно и партерно уређење, као и саобраћајну и туристичку сигнализацију на стази. Пројектна документација за овај пројекат биће завршена до краја године.