Болид којим је управљао Гуанју завршио је између гума и металне ограде, потпуно слупан, о чему сведочи и фотографија Бена Стансила из агенције Франс прес.
Снимак целог удеса са трибина је посебно трауматичан, из више углова.
Пуком срећом и захваљујући високој огради болид није улетео на трибине, одакле су навијачи у страху почели да беже.
Ограда је заштитила навијаче, а Жуа – „ореол“, што је констатовао и млади Кинез.
„У реду сам, све је добро. Ореол ме је спасао. Хвала свима!“, навео је Жу пошто је напустио болницу.
Некада називан „контроверзним“, ореол је уведен 2018. године као покушај одговора на две трагедије које су се догодиле раније – страдали су Жил Бјанки у Формули 1 и Џастин Вилсон у Индикару, обојица због повреда главе.
Ореол је био једини предложени систем који је издржао два кључна теста, заштиту од удараца пнеуматика при брзини од 240 километара на сат и преглед лимитирања видљивости, што је посебно бринуло возаче.
После свега виђеног на стази Силверстон, јасно је – ореол спасава животе и ономе ко га је измислио љубитељи брзине морају да буду вечно захвални јер више неће бити сведоци трагедија.