Путници из Пекинга за Београд ће летети „Ербасовим“ авионом А330-300 проширеног трупа, сваке суботе. У повратку, због рестрикција уведених услед ковида-19, неће бити слетања директно у Пекинг већ у североисточни град Далијен, где ће путници бити задржани око 10 дана у карантину пре могућности да крену ка Пекингу.
Због компликација изазваних ковидом-19 сада ни један авион из Европе не слеће директно у Пекинг, а досад су путници за Пекинг углавном слетали у Шангај, Тјенђин и друге кинеске градове, пре одласка у престоницу Кине. Раније задржавање путника у месту слетања било је три недеље, али је пре неколико дана кинеска влада смањила тај рок на седам до 10 дана.
На недавном Сајму туризма у Београду боравили су и представници „Ер Чајне“ који су изразили заинтересованост за отварање директне линије између две престонице.
С обзиром на веома разгранату сарадњу Србије и Кине, оцењено је да ће ова директна линија имати изузетан значај за њено унапређење. У Србији сада борави и велики број кинеских радника ангажованих на значајним инфраструктурним пројектима и заједничким кинеско-српским предузећима.
Претпоставља се да ће првих неколико летова бити препуно кинеским радницима који раде у Србији, у којој привремено борави и више стотина кинеских туриста који су због слободног визног режима дошли у Србију из околних земаља, па чак и из Емирата и Саудијске Арабије и тренутно чекају могућност да се врате кући.
Отварање директне линије има значај за читаво подручје Балкана, јер ће велики број путника из бивших југословенских република моћи да лети без преседања од Београда до Пекинга.
Пре пандемије, у 2019. години између Београда и Пекинга путовало је индиректно преко 52.000 путника, са преседањем у Москви, Бечу, Франкфурту, Паризу, Истанбулу, Емиратима и другим градовима.