„Дунав је за нас најважнији коридор за теретни саобраћај, јер један речни танкер замењује 144 камиона цистерни. Нама је тренутно због рекордно ниског водостаја у Бугарској блокирано више од милион тона угља, блокирана је пшеница, блокиране су сировине за хемијску и индустрију челика", рекао је Момировић у изјави за Танјуг, након што је на железничкој станици Нови Београд дочекао милионитог путника на релацији Београд-Нови Сад.
Додао је да је након споразума о помоћи у обезбеђивању пловности Дунава који је постигнут са Бугарском, механизацији потребно шест до осам дана да се постави и почне да ради.
„Циљ нам је да нападнемо три критичне тачке у бугарском делу Дунава и да што пре кренемо са радовима, јер је то од виталне важности за нашу економију. То је шанса за наш енергетски систем, да што мање увозимо струју и да је што више сами производимо“, објаснио је Момировић.
Истакао је да је Србија поново показала да је земља која је фактор стабилности и земља која подржава своје суседе, као што је то било у време корона кризе.
„Сада морамо да пружимо сву помоћ нашим комшијама и бугарским пријатељима, а врло брзо ћемо пружити исту такву помоћ Босни и Херцеговини у багерским радовима на Сави и Дрини, како би омогућили пловност те две реке“, рекао је Момировић.