„Првобитно је потребно да се замене два распона, али већ првог дана је Кримска железница обновила саобраћај дуж једног колосека за теретне и путничке возове. Ове поправке не утичу на испоруке терета и транспорт путника“, рекао је он.
Осим тога, откривено је да су се појавиле деформације шавова на једном од носача, додао је руски вицепремијер и истакао да може да се каже да је рок за поправку носача крај недеље.
Према његовим речима, стручњаци сада праве план који ће бити припремљен у року од три дана. До тада ће се допремити додатни ресурси, плутајуће дизалице и друга неопходна техника.
„Радови се обављају 24 сата у две смене. Два пута дневно, у осам ујутро и осам увече, шефови достављају изештај о напретку радова. Завршени су радови на демонтажи асфалта на конзолама, као и на гредама на друмском делу моста. На отклањању последица рушења је укључено око 150 људи“, закључио је Хуснулин.
Подсетимо, на кримском мосту експлодирао је камион услед чега су се запалиле цистерне са горивом у оквиру возне композиције која је у том тренутку пролазила. Услед експлозије дошло је до обрушавања два коловозна дела, док пловни лукови моста нису претрпели никаква оштећења. Према прелиминарним подацима троје људи је погинуло.
Иначе, Кримски мост дуг 19 километара, који повезује Краснодарски крај на руском копну с Кримом, најдужи је мост у Европи и важна је саобраћајна артерија. Отворен је средином маја 2018. године и убрзо је постао покретач економије на том руском полуострву и магнет за туристе. Намењен је за аутомобилски и железнички саобраћај, а дневно по њему пређе и преко 38 хиљада аутомобила. Сам мост и прилазни путеви ка њему део су руског аутопута А290 Керч−Новоросијск, односно Р260 „Таврида” Керч−Симферопољ−Севастопољ.