Андрић најављује мање возила викендом, више у шпицу и улаз на предња врата.
"Установили смо да можемо у фреквентним интервалима када грађани путују на посао и враћају се, да смањимо гужве. Ако редукујемо ред вожње, да викендом смањимо број полазака и на уштрб тога повећамо број полазака у фреквентним интервалима, можда ћемо успети да смањимо гужве и да обезбедимо да грађани могу да улазе на предња врата", наводи Андрић.
Он сматра да ће се на тај начин повећати и контрола и наплата градског превоза.
Контролори да подижу свест путника
Према најавама, у возила градског превоза поново се враћају контролори, али ће им основна функција у наредном периоду бити едукативна.
Андрић прецизира да ће контролори у наредном периоду покушати да објасне путницима зашто је добро да купе карту.
"Контролори ће можда наредних пар месеци, можда чак и годину дана да раде на свести и да покушају да објасне да је добро да се купују карте из разлога што ће сав новац од купљених карата ће ићи директно у буџет Града, а не у приватне фирме", навео је он.
Верује да ће и поред тога што у Београду постоји култура неплаћања карата, уз наведене мере, подизање квалитета услуге и система контроле улазака на предња врата возила повећати продају карата.
Он наглашава да неће бити могућ улаз без карте на само предња врата.
"Да ли ће бити кондуктери или контролори, они ће имати исту функцију, да путници не могу ући на предња врата ако немају купљену карту", прецизирао је Андрић.
Указује и да је реч о предузећу у фази оснивања и да очекује да ће пуну функцију моћи да постигне тек од Нове године.
"Овим проблемом се нико није бавио деценијама, тако да не можемо преко ноћи да решимо проблем јавног превоза у Београду", закључио је Андрић.
Према проценама, јавни превоз у престоници користи око 800.000 путника, а месечно се прода тек око 120.000 карата, преноси Блиц.