Шапић је, након представљања аутобуса у ГСП аутобуском погону Нови Београд, прецизирао да ће се аутобуси наћи на најфреквентнијим и најоптерећенијим линијама — 17, 23, 31, 65, 88.
„Захваљујући новим аутобусима, најстарија возила ће бити повучена из саобраћаја и тако ће просечна старост возног парка бити седам и по година, што је у границама европских стандарда“, рекао је Шапић.
Како је навео, нови аутобуси на гас су коштали око 35 милиона евра.
Градоначелник је оценио да је ово важан дан за Београђане, јер су возила еколошка и утицаће на смањење загађења у граду.
Највећи разлог периодичног већег загађења су индивидуална ложишта, којих према проценама има између 150 и 200 хиљада у Београду, рекао је Шапић, додајући да се тим питањем тренутно интензивно баве сви надлежни.
„Гасификација, даљински и алтернативни начини грејања, али и даља набавка еколошких возила за систем јавног превоза свакако ће дати позитивне резултате као мере за смањење загађења у граду“, истакао је Шапић, пренео је „Беоинфо“.
Нова возила на гас су нископодна и зглобна, с максималним капацитетом путничког простора од 150, односно 38 седишта и 112 места за стајање, уз простор за колица за бебе и инвалидска колица.
Од следеће године повећање плата за возаче ГСП-а
Шапић је овом приликом најавио и да ће плата возача у ГСП-у од почетка следеће године бити око 100.000 динара.
На питање да ли има довољно возача у ГСП-у, Шапић је одговорио потврдно и рекао ће њихове плате бити повећане у јануару.
„Видећемо да ли ће нам услови дозвољавати да се плате повећавају и даље. Када бих се ја питао сви који раде у комуналним службама, у образовном сектору имали би далеко веће плате“, казао је Шапић.