„Супер пума“ је први лет извела 2000. године. Али, њене невоље почеле су негде 2009. године, када се догодила катастрофа. Хеликоптери се углавном користе за офшор летове, за превоз нафташа до морских платформи. Првој несрећи није дато на значају. Године 2012. поново се догодила катастрофа. Било је 19 особа у летелици и све су спасене.
Само је 10 хеликоптера летело. Сви су припадали француским банкама. Оператор је био „Canadian Helicopter Corporation“, који се бавио одржавањем, док су власници биле француске банке. Они су истраживали како да прилагоде ове хеликоптере или да их негде склоне. То је из разлога што је веома скупо одржавање хеликоптера који не лете. Тим пре тешких хеликоптера, као што је овај. Намена летелица је промењена, па су почели да се употребљавају за потраге, спасилачке мисије, хитне случајеве и тако даље.