Једно од тих потенцијалних прилагођавања могло би да се односи на семафоре, односно увођење додатног светла које би могло да убрза проток и пролазак аутомобила кроз раскрснице. Тако су барем показале симулације научника Универзитета из Северне Каролине у САД, а у којима је део аутомобила који се кретао виртуелним путевима био аутономан.
Према предлогу научника, када се раскрсници приближава већи број аутономних возила, на семафору би се упалило то ново светло које би обавестило учеснике у саобраћају да је семафор у координацији са аутономним возилима и технологијом. Када се то светло упали, то неће бити знак возачима да се зауставе, успоре или слично, већ да треба да прате аутономно возило испред себе.
Дакле, ако оно улази у раскрсницу, треба га пратити, а ако се заустави и аутомобили иза њега треба да се зауставе. То светло, дакле, само је обавештење возачима како технологија која управља семафорима комуницира са аутомобилима којима управљају рачунари и заједно усклађују кретање кроз раскрснице даби они било што бржи и да се не заустављају.
Када број аутономних аутомобила падне испод одређеног постотка, светло ће се угасити и возила ће морати да прате класична саобраћајна правила.
Досадашње симулације резултирале су с мање чекања на семафорима и мањом потрошњом горива, а те су бројке све боље како расте удео аутомобила којима управљају рачунари. Док је тај удео између 10 и 30 одсто, забележено је мање побољшање када је у питању флуидност саобраћаја и смањење чекања, али ако је број аутономних возила још већи, време чекања на раскрсници могло би да се смањи за чак 90 одсто.
Сви ови резултати, дакле, добијени су на основу симулација па је, да би они били прецизни, потребно спровести тестирања у реалним условима, пренео је „Techspot“.