Аудио-запис објавио је грчки портал „Прото тема“, наводећи да из разговора произилази да је шеф станице, да тога није био ни свестан, машиновођи дао „зелено светло“ да се престроји на други део пруге, којом се већ кретао теретни воз.
Портал додаје да се машиновођа није обазирао на црвено светло, јер систем сигнализације није радио већ неко време. Позивајући се на неименоване изворе железнице, „Прото тема“ преноси да шеф станице није ни био свестан да је воз ушао на супротни колосек, па за кратко време од неколико минута колико је остало, није ни могао да исправи грешку.
Разговор машиновође и шефа станице
Машиновођа: Лариса, да ли се чујемо?
Шеф станице: Чујемо се. Код броја 47 пролазите црвени излазни семафор до новог улазног семафора Порос.
Машиновођа: Васили, да кренем?
Шеф станице: Крени, крени.
Машиновођа: Добро, пријатно вече.
Шеф станице: Срећно.
Овоме је претходио и кратак разговор шефа станице и скретничара, који открива да је радник питао шефа станице да ли треба да врати скретницу, да би се воз вратио на први колосек, али је добио инструкцији да ће локални воз користити дијагоналну пругу, као што је и било. Међутим, шеф станице је заборавио да нареди померање шина, тако да је воз отишао у погрешан смер, пише „Прото тема“.
Подсетимо, грчка полиција је у среду ухапсила шефа железничке станице у Лариси. Према незваничним информацијама, осумњичени се терети за кривично дело нарушавање безбедности саобраћаја које је проузроковало смрт.