"То је социјална и еколошка катастрофа која чека свој тренутак. То би требало да нас све брине", рекао је Ролф Тор Ропестад, извршни директор норвешке осигуравајуће компаније Gard.
Према његовом мишљењу, мање проверене осигуравајуће куће из незападних земаља можда не прилазе одговорно ликвидацији последица потенцијалног изливања нафте, што ризикује да нанесе штету животној средини. Он је сугерисао да је вероватноћа оваквих инцидената све већа због повећања просечне старости бродова који се користе за транспорт руске нафте која се налази под санкцијама.
Један од челника међународне компаније за превоз нафте Трафигура Trafigura Бен Лакок, истакао је да мореуз Ересунд, између Данске и Шведске, који остаје важан трговачки пут за руске танкере, посебно забрињава. Други саговорник листа, лондонски осигуравајући брокер који је желео да остане анониман, сматра да ће у случају изливања нафте нове компаније које пружају услуге осигурања руских бродова у потпуности испунити своје обавезе.