Током лабораторијских тестирања на правој конструкцији авиона симулираће се пуни спектар оптерећења које летелица трпи током експлоатације. Тренутно се у Централном аерохидродинамичком институту „Жуковски“ тестирају два објекта са деловима произведеним у Русији, а један од њих је „Суперџет њу“.
„Почетком маја планирамо да започнемо тестирање. На том авиону је имплементиран низ нових руских технологија. Шасија је руске производње, спојнице, стакла, композити и други делови које планирамо да тестирамо“, рекао је Дубински.
По речима Дубинског, почетни ресурс (максимални одобрени век употребе) новог „Суперџета“ процењује се на 10.000 летова.
Поред тога, у Централном аерохидродинамичком институту „Жуковски“ тренутно се тестира одељак трупа са крилом од руског композита авиона МС-21.
„Суперџет њу“ је нови, перспективни ускотрупни авион који ће летети на кратким линијама. То је нова верзија авиона „Суперџет 100“ у коме су увозни делови замењени компонентама руске производње. У октобру 2022. године вицепремијер Русије Денис Мантуров саопштио је да је први лет авиона „Суперџет њу“ планиран за пролеће 2023. године, а сертификовање за децембар ове године. Како је истакао, планирано је да се у будућности производи 20 таквих авиона годишње.