Одлучено је тако јер је, како је Хини синоћ рекао главни ваздухопловни истражитељ Данко Петрин, за само спровођење увиђаја много боље да се обави када је дневно светло, те је додао да се „нажалост, страдалима више ионако не може помоћи“.
Петрин је синоћ рекао да се у свом раду нису сретали с тако драстичном несрећом „цируса 20“, али да тај тип авиона спада у категорију „Цесна“, односно категорију авиона до четири особе, а таквих несрећа има доста, преноси портал Индекс.
Спасиоци су на тлу пронашли остатке авиона синоћ нешто после 19,15 сати на шумовитом пределу Мали Маковник на планини Капела у Личко-сењској жупанији.
За сада нема службене потврде колико је особа било у авиону, као ни да ли су сви погинули, али Хина незванично сазнаје од ватрогасаца из потраге да је наводно у авиону било троје Холанђана, те да су и регистрације авиона из Холандије.
Командант ПВЗ Огулин Младен Жилић је данас за ХРТ потврдио да је терен где је пронађен авион тешко приступачан, снег се дуго задржава а има и мински сумњивих терена.
Све је почело јуче у 12.30 сати кад је Хрватска контрола ваздушне пловидбе уочила да је с радара нестао авион који је летео из Марибора према Пули, те је одмах о његовом нестанку обавештен Оперативни центар цивилне заштите и организована је потрага у коју је било укључено 120 особа на терену, а простор Капеле се претраживао и хеликоптером Министарства одбране, пренео је Танјуг.