Технологија може да детектује колико учесника у саобраћају треба зелено светло, да одреди приоритет и реагује у складу с тим. Кристијан Бреслер, вођа саобраћајног инжењеринга и контроле у грађевинарству и градске управе за зелене површине, каже да је то по сложености први АИ семафор у Немачкој.
Како наводи Ревија ХАК, на раскрсници се користи технологија која у свом систему користи видео камере чије слике процењују алгоритми.
У ту сврху је на расрксници у Хаму постављено седам камера. Они снимају дијагонално преко улица, укључујући бициклистичке и пешачке стазе.
На пример, систем детектује бициклисту 70 метара пре раскрснице и узима га у обзир у својим калкулацијама за време трајања зелених фаза.
АИ такође може да открије да ли се приближавају појединачни пешаци или читаве групе, попут школских разреда, објашњава Бреслер.
У складу с тим, зелена фаза ће бити продужена да би цела група могла да прелази улице. Бреслер уверава да се учесници у саобраћају снимају само кратко време ради контроле и да се ништа не чува.
Технологија АИ одређује смер и брзину кретања откривених учесника у саобраћају и може, на пример, да креира прогнозе времена преласка, преноси Б 92.