"То је парадокс рата: украјински тенкови све више користе нафту, пореклом из Русије. Према подацима украјинске царине, Украјина све више увози дизел гориво из Мађарске и Турске - обе земље у својим рафинеријама прерађују нафту која углавном долази из Русије", наводи лист.
Истовремено, компаније које не добијају сировине из Русије губе део тржишта у Украјини. То је због чињенице, пише Ханделсблат, да мађарски МОЛ има конкурентску предност у односу на друге европске нафтне и гасне компаније, јер има специјалну дозволу Европске уније да настави да снабдева своје рафинерије руском нафтом.
Почетком јула мађарски министар спољних и економских односа Петер Сијарто саопштио је да је Будимпешта затражила од ЕУ да на годину дана продужи изузеће од санкција, на основу чега ће Словнафт, подружница мађарске нафтне и гасне компаније МОЛ у Словачкој, моћи да извози нафтне деривате, направљене од руске нафте.