У извештају агенције Уједињених нација за образовање, науку и културу (Унеско) наводи се да постоје докази да је прекомерна употреба мобилних телефона повезана са лошијим учинком школараца, као и да време које се проводи испред екрана негативно утиче на емоционалну стабилност деце, преноси Гардијан.
Додаје се да дигитална технологија у целини, укључујући вештачку интелигенцију (АИ), увек треба да буде подређена „визији образовања усмереног ка човеку“, те да никада не треба да замени интеракцију лицем у лице.
Из Унеска упозоравају да је можда прецењен позитиван утицај „нових метода учења“ и дигиталне технологије на исходе и економску ефикасност.
„Не представљају све промене напредак. Само зато што је нешто ново, не мора да значи да би одмах требало да буде и примењено свуда“, истиче се у извештају агенције Уједињених нација.
Не би требало занемарити „друштвену димензију“ образовања које подразумева наставу лицем у лице, наводи Унеско.
„Дигитална револуција има немерљив потенцијал, али као што су изречена упозорења о томе како је треба регулисати у друштву, слична пажња мора се посветити начину на који начин се она користи у образовању“, рекла је генерална директорка Унеска Одри Азуле.