Весић је рекао да ће, када 2026. буде завршен и Фрушкогорски коридор до Новог Сада, из тог града до Шапца моћи да се стигне за око 40 минута, до Ирига за 15, до Руме за 25, а до Лознице за око сат времена када до краја следеће године буде завршена од Шапца до Лознице брза саобраћајница.
„Радићемо и одвојак за Бадовинце, а када се томе дода и ауто-пут Сремска Рача-Кузмин, заиста видите да се ради читава мрежа аутопутева и брзих саобраћајница и да ће тај део Србије бити потпуно премрежен брзим саобраћајницама“, казао је Весић.
Весић је најавио и да следеће године почиње градња ауто-пута Београд-Зрењанин-Нови Сад, као и да ће се од Новог Бечеја до Зрењанина радити брза саобраћајница.
Говорећи о првих 5,5 километара ауто-пута Ниш-Мердаре, који су отворени ове седмице, Весић је навео да ће укупна дужина тог аутопута бити 77 километара.
Првих 5,5 километара грађено је у полупрофилу јер је тако првобитно договорено, казао је Весић, додајући да је у међувремену та одлука промењена и да је договорено да се у другој, трећој и четвртој фази прве деонице, укупне дужине 32 километра, пројектује пун профил аутопута.
„Друга, трећа и четврта фаза ће бити грађене у пуном профилу ауто-пута, а онда ће се и прва накнадно радити додатни профил“, рекао је Весић за Б92.
Он је истакао да ће то бити један од наших најпрометнијих путева, јер представља директну везу Србије са луком Драч.