Мост преко Неретве дуг је око километар, а изграђен је на стубовима високим 100 метара и веза је са већ изграђеним делом ауто-пута који од Међугорја води ка Хрватској и спаја се с Далмацијом.
Рокови за изградњу моста поново су пробијени па су из „Ауто-цеста Федерације Босне и Херцеговине“ с нескривеним задовољством почетком јула објавили да је спајање конструкције напокон довршено и да сада треба још само да се изгради прикључни пут, који би у саобраћај био пуштен од јесени.
Директор тог подузећа Денис Ласић, који је дужност преузео у мају, описао је то као „почетак активнијег, динамичнијег раздобља а у којему је циљ да се интензивира изградња ауто-путева у Херцеговини“.
Али, непуних месец дана касније медији су открили да је конструкција на новоизграђеном мосту, вредном више од 28 милиона евра и који још није ни пуштен саобраћај, већ попуцала.
Напрслине су видљиве на доњој плочи моста између два стуба, а наводно су се појавиле током затезања кабала који држе конструкцију.
Директор „Аутоцеста ФБиХ“ потврдио је да су медијски наводи тачни, али тврди да није реч о великом проблему, односно да стабилност моста није угрожена.
„Углавном, нема потребе за узнемиравањем јавности. То су ствари које се догађају, али на извођачу је да их благовремено реши“, изјавио је Ласић, пренео је Танјуг писање Хине.