Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић најавио је да ће градња бити завршена у року од три месеца.
Весић је обишао радове на изградњи моста и подсетио да је средином јуна, услед обилних падавина, мост у Адранима потуно уништен, због чега је и саобраћај на Ибарској магистрали био у прекиду.
Мост у селу Адрани, преко Мусине реке на Ибарској магистрали, биће изграђен на месту старог који је у јуну уништен у поплавама.
© Tanjug / MGSI/ PREDRAG MITIĆ
„Тада смо донели одлуку да срушимо стари и саградимо нови мост, а у року од само неколико дана, после поплава, већ је била урађена девијација која и данас омогућава одвијање саобраћаја. Пре неколико дана је издата дозвола и предузеће ’Нови Пазар пут’ је започело са изградњом новог моста“, рекао је Весић.
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић најавио је да ће градња моста у селу Адрани бити завршена у року од три месеца.
© Tanjug / MGSI/ PREDRAG MITIĆ
Навео је да ће мост бити дуг 20 метара и метар и по виши него претходни, што значи да ће остати око 30 квадрата више за пролаз воде, саопштило је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
„Мост ће бити изнад саме обалоутврде, која је урађена по свим стандардима, биће завршен за најдуже три месеца и тада ће се потпуно нормализовати саобраћај на Ибарској магистрали“, истакао је Весић.
Весић је напоменуо да су у току и радови на изградњи новог моста у Мрчајевцима, који се срушио само дан пошто је у поплавама уништен мост у Адранима.
Подсетио је да је Министарство још крајем прошле године дало средства Граду Чачку за обнову тог моста, али ће се због поплава сада градити нови, јер је то једна од најбржих и једина „мостовска“ веза између Краљева и Чачка.
Весић је казао да извођач по уговору има обавезу да нови мост изгради до марта следеће године.
Додао је да су у току радови на обнови на више од 100 локација на којима је поплава направила штету на путевима.
„Имамо преко 2,5 милијарди динара штете од поплава само на путевима у надлежности Републике. На много места се ради, у Новом Пазату, Пожеги, Ивањици, Косјерићу, Прибоју... Штета је толика да смо тај новац уместо у нове путеве и планиране обнове, морали да уложимо у санирање последица поплава“, рекао је Весић.