Нови електронски сервис усклађен је са савременим дигиталним технологијама, а регистрација на порталу веома је једноставна. Он потрошачима не омогућава само увид у рачуне одмах по обрачуну и пре званичног слања рачуна на кућну адресу, већ пружа и могућност плаћања онлајн. Платформа пружа преглед свих корисникових уплата по зонама, тарифама и уназад три године. Једна од олакшавајућих околности биће наравно и та што ће се редови за плаћање рачуна драстично смањити.
Како да се региструјемо?
Да би се грађанин пријавио потребно је да упише мејл адресу и лозинку. У неопходне податке спадају име, презиме, мејл адреса, број телефона и адреса становања. Платформа ће затим кориснику послати верификациони код од четири цифре и након његовог уписивања, он је регистрован.
Корак по корак
На насловној страни сајта Електропривреде постоји одељак „Увид у рачун“. Након одабира овог одељка, потребно је одабрати подручје којем припада град или општина корисника. Сва места на територији Републике Србије заведена су под подручја Београда, Крагујевца, Ниша, Краљева и Војводине, а на сајту ЕПС такође постоји и списак који објашњава које место припада ком подручју.
ЕД број и бројило
Да би корисник дошао до ЕПС рачуна, потребно је уписати ЕД број. То је број који се налази на самом рачуну за струју који иначе стиже на кућну адресу и налази се у горњем левом делу предње стране рачуна.
Након уношења ЕД броја потребно је уписати и број бројила које одговара ЕД броју на рачуну. Овај број налази се у горњем десном углу задње стране рачуна за струју који сваког месеца стиже на корисниково име и адресу становања.
Провера рачуна и попуст
Након активирања налога и уношења потребних података, ставка „моји рачуни“ пружа увид у све рачуне корисника од претходних годину дана, као и увид у потрошњу електричне енергије.
Потрошачи који смање потрошњу струје у односу на исти месец претходне године оствариће попуст на обрачунску снагу, трошак гарантованог снабдевача и енергију.