"Овај аутопут ће повезати Београд са Зрењанином и Новим Садом, а његова дужина ће бити 105,4 километара. Путоваће се између Београда и Зрењања тачно пола сата, а између Зрењања и Новог Сада много краће. На тај начин ћемо омогућити да људи који живе у Зрењању и суседним општинама да буду добро саобраћајно повезани са Београдом и Новим Садом", нагласио је Весић.
Он је поручио да овај аутопут значи живот за Банат, и његову везу са Београдом и Новим Садом.
"Увек када почнемо да градимо неки нови аутопут или брзу саобраћајницу имамо разлога за задовољство. Ако погледамо све путеве и саобраћајнице које се раде у Србији, можемо да констатујемо да је Банат био веома запостављен што се тиче железничког и друмског саобраћаја", рекао је Весић.
Он је захвалио Покрајинској влади што су, како је рекао, помогли да се брзо добију све дозволе.
Игор Мировић је подсетио да је, приликом последњег сусрета председника Србије Александра Вучића и председника Си Ђипинга у Кини, министар Весић потписао уговор за изградњу овог аутопута.
Он је поручио да ће изградња аутопута донети велики подстицај за економски развој и нова радна места у општинама Ковачица, Нови Сад, Жабаљ, Темерин, Тител, и другим које се налазе поред трасе овог аутопута.
Како је рекао, важност аутопута ће се видети у новим индустријским зонама, компанијама које ће се градити, пошто инвестиори, каже Мировић, траже уређену инфраструктуру.
Главни инжењер компаније "Шандонг" која гради аутопут Џанг Дијанчао је истакао да се данас почело са радовима на скидању површинског слоја земље.