„Никакво помињање војних операција, војника нити Оружаних снага Украјине. Никакви позиви подршке Украјини и војсци. Никакве негативне конотације које стварају осећај небезбедности“, наводи се у одељку „Пепси ограничења“ за маркетинг и будуће партнере.
B4Ukraine је напоменула да су тек сада добили текст ограничењима, иако је био спреман у јесен 2023. године, када је Пепси тражио нову рекламну и ПР агенцију у Украјини. Тада је америчка компанија формулисала захтеве за потенцијалне кандидате.
У материјалу се појашњава да је украјинска национална агенција за борбу против корупције укључила Пепси на „листу спонзора рата” у септембру 2023. Компанија производи безалкохолна пића, сокове, чипс, грицкалице, млечне производе и друге прехрамбене производе.
Погледајте и: