ЕКОНОМИЈА

НИС упозорава своје потрошаче да се пазе интернет превара

Компанија НИС упозорила је данас своје потрошаче да се и она нашла на удару оних који приређују лажне наградне игре и позивају на интеракцију на друштвеним мрежама и позвала их да не остављају своје податке на неверификованим профилима на друштвеним мрежама или непознатим сајтовима, а посебно не на оним које се позивају на ту компанију.
Sputnik
Како је објављено на сајту те компаније, тај вид превара реализује се тако да корисници интернета стичу утисак да се ради о легалним радњама званичних компанијских профила, а од корисника се најчешће траже финансијски и лични подаци, уз обећање непосредне материјалне добити.
Како се наводи, на интернету се последњих месеци могу пронаћи позиви на наградне игре, али и на инвестирање у акције компаније Газпром као и компаније НИС.
Ти позиви се упућују са профила који у појединим случајевима могу испољити сличност са профилима компаније НИС, тако што се злоупотребљавају логотипи и други елементи визуелног идентитета компаније и њених брендова.
Зато НИС истиче да се информације у вези са компанијом НИС и њеним активностима могу пронаћи једино на следећим званичним веб-сајтовима: : www.nis.rs, www.nisgazprom.rs, https://www.nisotec.eu/, затим на Фејсбук* страницама: Са нама на путу, НИС а.д. Нови Сад, Заједници заједно, на Инстаграм* страницама: компанија_нис, Са нама на путу, Г-Дриве Србија, као и Јутјубканалима: НИС Србија, Са нама на путу, Г-Дриве Србија.
Било који вид позива на интеракцију у вези са компанијом НИС који потиче мимо горе наведених канала није ни на који начин повезан са компанијом.
НИС упозорава да су кључне карактеристике лажних профила неконзистентан садржај, неуједначени визуелни елементи и непотпуне информације.
НИС такође упозорава на то да се са тих страница најчешће траже подаци из личне карте, подаци са банковних рачуна и картица и коннтакт подаци, као и да ти подаци најчешће бивају злоупотребљени, а да лица која су оставила те податке могу остати без новца на рачуну, или могу без свог знања, бити регистровани као жиранти, власници фантомских компанија и слично.
Стога, компанија НИС апелује на своје потрошаче да не остављају своје податке неверификованим профилима на друштвеним мрежама или непознатим сајтовима, да не отварају линкове које ти профили пласирају, и да се детаљније упуте у то како да правовремено уоче интернет преваре.
* Активности „Мета“ (друштвене мреже Фејсбук и Инстаграм) забрањене су у Русији као екстремистичке.
Погледајте и:
Коментар