"Прошлог лета било је доста проблема и решавали смо их на дневном нивоу. Није било проблема само на Београдском аеродрому, већ на већини европских аеродрома, али на њима су проблеми били везани за недовољан број људи. Међутим код нас је било проблема зато што оператер који је радио пријем путника, чекирање путника, пријем пртљага, није желео да плати довољно добро људе", рекао је Весић за Танјуг на Копаоник бизнис форуму.
Тада је, каже, донео одлуку о либерализацији тржишта, да се омогући свима који су регистровани у Србији, а баве се пословима земаљског оператера, да то раде.
"Ушле су три компаније, једна од њих је Menzies, једна од највећих, ако не и највећа на свету. Ушла је и једна велика грчка компанија, као и две француске. Menzies ће радити 50 одсто свих операција на Београдском аеродрому. Они су данас преузели људе и довезли опрему", рекао је Весић.
Он је истакао да ће држава у наредном периоду интензивно радити са новим партнером како би ово лето били спремни и како се не би догодило да буду проблеми какви су били прошле године.
Раније данас Београдски аеродром је саопштио од данас компанија Menzies Aviation врши услуге земаљског опслуживања, односно биће задужена за управљање техничким прихватом и отпремом и опслуживањем пртљага, одлеђивањем ваздухоплова и путничким сервисом, као и услугама путницима са ограниченом покретљивошћу и опслугом робе на Аеродрому Никола Тесла.
Такође, пружаће услуге путницима са ограниченом покретљивошћу и услуге опслуживања робе.
Потписани уговор подразумева пренос свих уговорених обавеза о земаљском опслуживању са компаније Белгрејд ерпорт на Menzies Aviation, уз сагласност партнерских авио-компанија.
Погледајте и: