Произвођач авиона се борио са потпуном безбедносном кризом која је поткопала његову репутацију након експлозије ваздушне плоче 5. јануара на авиону 737 МАКС, пренео је Ројтерс.
Након тога дошло је до промене менаџмента, ФАА је ограничила његову производњу, а испоруке су преполовљене у марту.
Оптужбе инжењера Боинга Сема Салехпура потичу из рада на широкотрупним авионима 787 и 777.
Он је рекао да се суочио са одмаздом, као што су претње и искључење са састанака, након што је идентификовао инжењерске проблеме који су утицали на структурни интегритет млазњака и тврдио да је Боинг користио пречице за смањење уских грла током склапања 787, рекли су његови адвокати.
Боинг је обуставио испоруке широкотрупног млазњака 787 на више од годину дана до августа 2022. док је ФАА истраживала проблеме са квалитетом и мане у производњи.
Боинг је 2021. саопштио да су поједини авиони 787 имали подлошке које нису биле одговарајуће величине.